Všeobecné obchodní a reklamační podmínky pro nákup v internetovém obchodě
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Kvetinovetaxi.cz
Všechny ceny uvedené na e-shopu jsou včetně DPH. Prodávající si vyhrazuje právo ceny produktů změnit (snížit/zvýšit) a to s platností ode dne uveřejnění nových cen na internetové stránce. Takováto změna ceny se nevztahuje na produkty již objednané Kupujícím. Ceny na e-shopu se mohou lišit od cen v kamenné prodejně.
OBJEDNÁVKA
- Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu Kvetinovetaxi.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
-
Objednávky zboží lze uskutečnit prostřednictvím e-shopu, e-mailem a osobně na prodejně. Objednat lze zboží, které nabízíme v e-shopu nebo na základě individuální, Vámi specifikované objednávky. Vzhledem k povaze zboží - květin, musí být objednávka provedena s dostatečným předstihem, abychom mohli dostatečně vyhovět Vašim požadavkům. Hodnota minimální objednávky pro e-shop je 500 Kč.
- Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
- Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
- Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího pod podmínkou zaplacení kupní ceny a jeho převzetím.
- Vyplněním registračního formuláře nebo závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
DORUČENÍ V PRAZE, BRNĚ, OSTRAVĚ, PLZNI, ÚSTÍ NAD LABEM
- Veškeré Vámi objednané zboží jsme schopni doručit na Vámi určenou adresu. Pokud se nejedná o příliš specifický požadavek, jsme schopni objednávku doručit v den objednání, a to již od 90 minut od přijetí objednávky. Příjem a zpracování objednávek je v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hod. Ideální je objednávku zaslat minimálně 4 hodiny před požadovaným doručením. V případě specifické individuální objednávky je potřeba ji provést s dostatečnou časovou rezervou, někdy i 2 dny předem. Pokud si přejete, aby součástí doručovaného zboží bylo blahopřání nebo jiný text, je nutné do objednávky uvést požadovaný text. Tato blahopřání jsou dodávány zdarma. Doručování objednávek je realizováno od pondělí do neděle. Cena za doručení je stanovena na 99,- Kč za objednávku nad 1000,- Kč, za objednávky do 1000,- Kč je cena doručení 159,- Kč. Doručení v sobotu, v neděli a o svátcích je možné s příplatkem po předchozí domluvě.
DORUČENÍ PO CELÉ ČR
- V případě požadavku o doručení objednávky mimo výše uvedená města do 20 km, pokud se nejedná o příliš specifický požadavek, jsme schopni objednávku doručit v den objednání, a to již od 90 minut od přijetí objednávky. Příjem a zpracování objednávek je v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hod. Ideální je objednávku zaslat minimálně 4 hodiny před požadovaným doručením. V případě specifické individuální objednávky je potřeba ji provést s dostatečnou časovou rezervou, někdy i 2 dny předem. Pokud si přejete, aby součástí doručovaného zboží bylo blahopřání nebo jiný text, je nutné do objednávky uvést požadovaný text. Tato blahopřání jsou dodávány zdarma. Objednávky jsou realizovány od pondělí do neděle. Připadne-li objednávka na doručení v den státního svátku nebo neděli, bude v případě souhlasu zákazníka realizovaná následující den, dle možností i tentýž den. Spolupracujeme s velkým počtem floristů, kteří vám doručí kytice dle vašeho požadavku ve všech regionech České republiky. Cena za doručení mimo výše uvedená města do 20 km je stanovena na 299,- Kč za objednávku, nad 20 km je cena doručení dle dohody se zákazníkem. V některých jiných případech je cena doručení individuální, v každém případě specifikována po domluvě se zákazníkem. Doručení v sobotu, v neděli a o svátcích je možné s příplatkem 100% oproti standardním cenám doručení.
DORUČENÍ NA SLOVENSKO
- V případě požadavku o doručení objednávky na Slovensko jsme schopni objednávku doručit v den objednání, a to již od 90 minut od přijetí objednávky. Příjem a zpracování objednávek je v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hod. Ideální je objednávku zaslat minimálně 4 hodiny před požadovaným doručením. V případě specifické individuální objednávky je potřeba ji provést s dostatečnou časovou rezervou, někdy i 2 dny předem. Cena kytic se v případě doručení na Slovensko může lišit, maximální navýšení může být do 20% z ceny kytice. Pokud si přejete, aby součástí doručovaného zboží bylo blahopřání nebo jiný text, je nutné do objednávky uvést požadovaný text. Tato blahopřání jsou dodávány zdarma. Objednávky na Slovensku jsou realizovány od pondělí do soboty. Připadne li objednávka na doručení v den státního svátku nebo neděli, bude v případě souhlasu zákazníka realizovaná následující den. Cena za doručení na Slovensku je stanovena na 350,- Kč za objednávku. V některých případech je cena doručení individuální, v každém případě specifikována po domluvě se zákazníkem.
PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
- Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího.
- Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
- Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným a nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
- Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
- Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR. Vzhledem k povaze námi prodávaného zboží, kterým jsou řezané květiny, je ze zákona platná lhůta na reklamaci 24 hodin, ve které lze vadu zboží nahlásit a řádně zdokumentovat (např. pořídit fotografie zvadlých květin).
PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
- Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným a nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Vezměte, prosíme, na vědomí, že nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodání zboží, které podléhá rychlé zkáze (kytice a ostatní zboží z květin), a také zboží, které bylo po dodání nenávratně zapracováno spolu s jiným zbožím, nebo které bylo upraveno podle přání zákazníka (vázání a upravování květin).
Pokud se nejedná o případ z předchozího odstavce, máte jako spotřebitelé právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V této lhůtě nám musíte dát písemně (e-mailem nebo dopisem) vědět o odstoupení od smlouvy. Uveďte, prosíme, číslo objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme zaslat zpět částku za koupené zboží. Důvod odstoupení od smlouvy nemusíte uvádět.
Pokud by to u daného zboží bylo možné a rozhodli byste se odstoupit od smlouvy, můžete využít i formulář, který je přílohou těchto podmínek.
Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání vrácení zboží vám vrátíme částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání, a to na číslo účtu, které nám sdělíte. Pro vrácení částky máme až 14 dnů od vašeho odstoupení, budeme ale potřebovat doklad o tom, že zboží bylo vypraveno zpět k nám. Zboží nám můžete zaslat nebo předat na adresu Květinářství Brno, Okružní 33, Brno, 636 00. Zboží vraťte kompletní, nesmí být opotřebené nebo poškozené. Máme právo ve výše uvedené lhůtě posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a nepoužité a zda jste svým nakládáním se zbožím nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením poškodíte, můžeme po vás žádat náhradu za snížení hodnoty zboží a započíst ji na vrácenou částku.
Vezměte, prosíme, na vědomí, že náklady za vrácení zboží zpět k nám nesete vy.
Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte jako spotřebitelé právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., web: coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili své právo, které je předmětem sporu. Máte právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. 7. V případě, že nejste spotřebitelem, ale nakupujete na IČ, se na vás možnost odstoupení od smlouvy nevztahuje.
UPLATNĚNÍ PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- vaše kontaktní údaje, popis vady a způsob, jak si přejete vyřídit reklamaci;
- prokázání nákupu zboží (nejlépe přiložte doklad o nákupu).
- dodání nového nebo chybějícího zboží;
- bezplatnou opravu;
- přiměřenou slevu; nebo
- vrácení ceny na základě odstoupení od smlouvy.
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Příloha č. 1: Formulář pro odstoupení od smlouvy
Oznámení o odstoupení od smlouvy
sídlem: Tleskačova 1708, 66434 Kuřim e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Oznamuji Vám, že tímto odstupuji od smlouvy o poskytnutí této služby: ……………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………….
Číslo účtu …………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
……………………………………………. Datum ……………………………………………. |
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
- Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží uvedenou v katalogu internetového obchodu Kvetinovetaxi.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Informace
Informace k výrobkům podléhajícím rychlé zkáze
Klobásové, zeleninové a ovocné kytice obsahují čerstvé uzeniny, ovoce, zeleninu a čokoládu. Některé produkty mohou obsahovat oříšky, kokos či skořici. Všechny produkty mohou přijít do styku s oříšky a mohou proto obsahovat alergeny.
Klobásové, zeleninové a ovocné kytice obsahují dřevěné špejle s ostrými hroty. Se špejlemi proto manipulujte opatrně a uchovávejte je z dosahu malých dětí.
Klobásové, zeleninové a ovocné kytice obsahují čerstvé uzeniny, ovoce, zeleninu a čokoládu a jsou určené k okamžité spotřebě. Spotřebujte je ihned nebo nejdéle do 12 hodin od doručení nebo vyzvednutí a uchovávejte v chladu (0 – 5°C).
Keramické nádoby na kytice a krabičky se mohou lišit od těch na fotografiích například barvou či tvarem.
Informace k tabákovým výrobkům a alkoholickým nápojům
Tabákové výrobky a alkoholické nápoje mohou být prodávány pouze osobám starším 18 let; mladším osobám je jejich prodej zakázán. Pokud nebude možné spolehlivě ověřit, že Zákazník je starší 18 let, k předání zboží nedojde a Prodávající je oprávněn od Smlouvy odstoupit, ledaže by zboží bylo předáno zákonným zástupcům Zákazníka. Prodávající si vyhrazuje totéž omezení a tatáž práva zavést také u vybraných výrobků obsahujících alkohol.
Prodávající si vyhrazuje právo zavést omezení obdobně jako u prodeje tabákových výrobků a alkoholických nápojů také u vybraného drogistického zboží (např. čistící domácí prostředky nebo prostředky na hubení škůdců, případně látky hořlavé, těkavé nebo dráždivé nebo jinak nebezpečné či zdraví škodlivé) nebo jakéhokoli jiného zboží podobného charakteru.
Prohlášení o ochraně osobních dat
Toto prohlášení o ochraně osobních údajů se týká a vztahuje na internetový obchod Kvetinovetaxi.cz.
Kvetinovetaxi.cz shromažďuje některé osobní informace, které jsou specifikovány níže, a to pro své vlastní potřeby nebo potřeby nezbytné pro uskutečnění nákupu v internetovém obchodě.
JAKÁ OSOBNÍ DATA SHROMAŽĎUJEME?
Shromažďují se pouze data nutná k uskutečnění nákupu zákazníkem v internetovém obchodě a jedná se o následující:
- Jméno a příjmení (u firmy obchodní jméno nebo firmu a IČ a DIČ)
- Dodací adresa
- Fakturační adresa
- Telefon
- Případná fotografie obdarovaného s kyticí pořízená s jeho souhlasem
PROHLÁŠENÍ:
Kvetinovetaxi.cz se zavazuje k tomu, že nebude svěřená osobní data, popsaná v předchozím odstavci poskytovat třetí osobě pro komerční nabídku nesouvisející s internetovým obchodem bez souhlasu vlastníků těchto dat.
Kvetinovetaxi.cz se dále zavazuje k tomu, že na přání zákazníka i bez udání důvodu, jeho osobní data vymaže z databáze zákazníků.
Provozovatel e-shopu: Mgr. Robert Juhász, IČ: 60424753